Εκδηλώσεις

ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ - 2017

Χοχλιδομαζέματα στην Αστυπάλαια

Άλλη μια θαλασσινή εκδρομή η πρώτη μεγάλη για φέτος , και ίσως την καλύτερη περίοδο που όλοι έχουμε «μπουκώσει» και έχουμε ανάγκη από μία θαλασσινή εξόρμηση.

Προορισμός μας η Αστυπάλαια με μια μικρή στάση στην Σαντορίνη. Τα πληρώματα έτοιμα ο καιρός καταπληκτικός η διάθεση στα ύψη και ξεκινάμε Παρασκευή μεσημέρι ( ο Νίκος με το Γιώργο και τον Στέλιο από το πρωί), είδη στα πρώτα μίλια  το μυαλό έχει αδειάσει και ο θαλασσινός αέρας μας έχει δώσει την εντύπωση πως το καλοκαίρι ήρθε επιτέλους.

Φτάσαμε Σαντορίνη και αμέσως στην κυρά Κατίνα για φαγητό εκεί ο Ανταλκίδας είχε την πρώτη του συνάντηση με τις καραβίδες που δεν θα ήταν και η μοναδική στο ταξίδι . Μετά το υπέροχο γεύμα δέσαμε με ασφάλεια στην Βλυχάδα και βουρ για την καλντέρα !!!

Το Σάββατο το πρωί μαζευτήκαμε νωρίς και με φοβερό καιρό πλεύσαμε για Ανάφη ! Εκεί μας υποδέχτηκαν ο Δήμαρχος που μας διέθεσε…. το λεωφορείο του δήμου για να ανέβουμε στην χώρα ! Μια γραφική χώρα που θύμιζε Σαντορίνη πριν από πολλά χρόνια. Το μεσημέρι πήραμε τα κρασάκια μας και φάγαμε μεζεδάκια τοπικά όλοι ευχαριστημένοι εκτός από το Φραγκίσκο που ήθελε "χοχλιούς" ... εκεί κάπου με κοίταξε ο Νικος και αυτόματα ξεκίνησε ο χαβαλές, "θα σου βρούμε και χοχλιούς Φραγκίσκο", που να ήξερε πως κρατούσαμε και 2 κιλά χοχλιούς μαζί μας !

Απόγευμα Σαββάτου και πλεύση προς Αστυπάλαια, εκεί συναντάμε κ το Στέλιο που προσπαθούσε μάταια να πιάσει κανένα ψαράκι, και μετά από 30 λεπτά το γραφικό λιμανάκι στα πόδια μας !!! Τακτοποίηση στα δωμάτια και μετά καφέ και φαγητό ! Ο Φραγκίσκος σίγουρος πως δεν θα βρούμε χοχλιούς ανεβάζει το στοίχημα σε τραπέζι με ψάρια!!!

Ήρεμα πέρασε και η Κυριακή το πρωί βόλτα στο Βαθύ, καφέ ψάρεμα και όλοι μαζί για φαγητό στην γραφικότερη παραλία του νησιού το Λιβάδι !!! Το απόγευμα ήρθε η ώρα να βρούμε τους χοχλιούς, αναλαμβάνει ο γενικός γραμματέας και το πιο στημένο βίντεο της εκδρομής έτοιμο εγώ και ο Νικος να μαζεύουμε χοχλιούς (που κρατούσαμε από το Ηράκλειο) και ο Φραγκίσκος να μην πιστεύει στα μάτια του !!! Μετά από πολύ γέλιο και πολύ φαγητό (φάγαμε και τους χοχλιούς) τραβήχτηκαν όλοι στα δωμάτια τους για ξεκούραση.

Δευτέρα ξεκινήσαμε πρωί για Ηράκλειο! Τέσσερις ώρες και ήμασταν στην Ντια όπου κάπου εκεί τελείωσε και η πρώτη θαλασσινή εκδρομή για φέτος !

Ελπίζω να πέρασαν όλοι καλά και να τους ευχαριστήσω όλους που συμμετείχαν .. και στην επόμενη με το καλό !!

Ηρακλής Ζωγραφάκης

click για μεγένθυση

Κείμενο: Ηρακλής Ζωγραφάκης  Φωτογραφίες: Γιώργος Στειακάκης, Δημήτρης Γιαβρίδης