Εκδηλώσεις

ΓΑΥΔΟΣ 2019

Μεσημέρι Παρασκευής 27 Σεπτεμβρίου 2019 καί όλοι έτοιμοι και στην ώρα μας στο μεταξύ μας ραντεβού στον ΒΟΑΚ στο ύψος της Αγία Πελαγίας. Η παρέα μικρή αλλά δυνατή, με τρία σκάφη και οχτώ άτομα πλήρωμα ξεκινάμε για το λιμάνι του Πλακιά με σκοπό τον απόπλου για Γαύδο της τελευταίας θαλασσινής του ομίλου μας.

Μετα από δύο ώρες δρόμου και κάτι και μια μικρή καθυστέρηση λόγω ενός ελαστικού το οποίο έσκασε από το τρέιλερ του Στέλιου.. φτάσαμε στο λιμάνι. Η θάλασσα με το μέρος μας και ξεκινάμε για το νησί. Πενήντα λεπτά ήταν αρκετά για το λιμάνι του Καραβε, αφού δέσαμε κατόπιν συνεννόησης καταλήγουμε στη ταβέρνα του Γιώργου και Λυκούργου στο Καστρί με τίς πρώτες ρακές να είναι ήδη στο τραπέζι και τις παραγγελίες με τους μεζέδες να είναι καθ'οδόν. Τα πειράγματα μεταξύ μας να δίνουν και να παίρνουν καί η βραδιά να περνά υπέροχα με αφθονο κρασί καί μουσική.

Το πρωί του Σαββάτου μας βρήκε στο λιμάνι για καφέ, και έτοιμους για τις πρώτες βόλτες στις παραλίες του νησιού για μπάνιο και για ψάρεμα. Μετα από μία θαυμάσια μέρα για όλους στην θάλασσα καί το βράδυ να επαναλαμβάνεται ακόμη καλύτερα από το προηγούμενο το επόμενο πρωί της Κυριακής μετά το πρωινο στην ταβέρνα τής Βαγγελιώς και τον χαιρετισμό του Στέλιου και τού Ιδομενέα για την επιστροφή τους λόγω δουλειάς, έπεσε η ιδέα για απόπλου προς τα μάρμαρα λουτρού, για μπάνιο και φαγητό στα γλυκά νερά όπως και έγινε.Η θάλασσα ήρεμη και ζεστή και με πολλαπλές υπέροχες βουτιές και την ημέρα νά πέρνα απίστευτα όμορφα, ήρθε η ώρα του φαγητού. Το μενού; κλασικό σουβλάκι λέει και παγωμένες μπύρες, υποτίθεται για χαλαρή επιστροφή, μετά και την ρακί στο τέλος για χώνεψη ξεκινήσαμε με απόλυτη μπουνάτσα για την επιστροφή μας στο λιμάνι του Πλακιά. Ένας τελευταίος καφες στον Πλακιά καί ξεκινήσαμε  για Ηράκλειο ,τελευταία πράξη ο μεταξύ μας χαιρετισμός και η ανανέωση του ραντεβού για την επόμενη θαλασσινή.

Ευχαριστούμε του συμμετέχοντες όπως και τον αρχηγό εκδρομής Παντελή Σαάπογλου για την άψογη οργάνωση και τις όμορφες στιγμές.