Εκδηλώσεις

ΑΣΚΥΦΟΥ - 2019

Άλλη μια εκδρομή του Παγκρήτιου Ο.Φ.Σ στο οροπέδιο  Ασκυφου Χανίων έγινε στις 14  & 15 Δεκεμβρίου 2019 με μεγάλη επιτυχία όπως πάντα.

Σάββατο πρωί ξεκίνησε το πρώτο γκρουπ για το οροπέδιο με αρχηγό τη Ρένα την Κουφάκη και τους Αντώνη, Γιώργο, Ανταλκίδα, Γιώργο με τις κυρίες τους. Μια στάση στο Ρέθυμνο για καφέ και στη συνέχεια  στο ξενοδοχείο Πανόραμα,όπου αφήσαμε τα πράγματα μας και αμέσως μετά φύγαμε για το Σκοπευτήριο Ασκύφου. Εκεί δοκιμάσαμε όλοι τις ικανότητες μας στη σκοποβολή και ήπιαμε ζεστό τσάι στο σαλέ.Στην συνέχεια πήγαμε στο καφενείο του Νεκτάριου όπου ήπιαμε τις ρακές μας και  βραδάκι πια γυρίσαμε στο ξενοδοχείο. Εκεί μας περίμενε ένα υπέροχο δείπνο με εκλεκτούς μεζέδες και  μπόλικο κρασί. Μετά το φαγοπότι το ρίξαμε στο χαρτάκι μέχρι τις δύο το βράδυ.

Την Κυριακή συναντηθήκαμε για το πρωινό περιμένοντας τον Παντελή και τον Φραγκίσκο με την κοριτσοπαρέα τους  Χριστίνα, Μαρία, Ρομίνα τη μικρή Εμμανουέλα και την Ελένη. Αφού έφθασαν τους φιλέψαμε ένα ζεστό τσάι και όλοι μαζί ξεκινήσαμε με προορισμό την Αράδαινα . Από τη Χώρα Σφακίων σε μια διαδρομή γεμάτη στροφές και στάσεις για φωτογραφίες φθάσαμε στην Ανώπολη. Η θεά στο Λιβυκό πέλαγος είναι φανταστική. Στο βάθος η Γαύδος, το νοτιότερο σημείο της Ευρώπης και κάτω από τα πόδια μας το παραθαλάσσιο Λουτρό .Εικόνες που όσες φορές και να τις δούμε δεν τις χορταίνουμε . Και φτάνουμε στην Αράδαινα, το χωριό που εγκαταλείφθηκε εξ αίτιας μιας βεντέτας. Διασχίζοντας τη μεταλλική γέφυρα που ενώνει τις δύο πλευρές του δρόμου βλέπουμε από κάτω μας το εντυπωσιακό φαράγγι το οποίο μας προκαλεί δέος. Μια βόλτα στο ερειπωμένο χωριό και  αρκετές φωτογραφίες  σ'  ένα τοπίο με ιδιαίτερη φυσική ομορφιά. Φαγητό σε παραδοσιακή ταβέρνα  ως αργά τ΄  απόγευμα , απ  όπου και   πήραμε το δρόμο της επιστροφής με γεμάτες μπαταρίες.

Ευχαριστούμε τη Ρένα για την όμορφη διοργάνωση  και ελπίζουμε η επόμενη μας εκδρομή να είναι σύντομα.

Φωτογραφίες: Ρένα Κουφάκη, Ρομίνα Ασπιρτάκη  Κείμενο: Ρένα Κουφάκη, Ελένη Πλατάκη.