Εκδηλώσεις

17η ΕΤΗΣΙΑ - ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΑ 2020

Πέρα των απαγορεύσεων και των περιορισμών οι μέρες μετρούσαν αντίστροφα για την ετήσια εκδρομή του ομίλου η οποία πραγματοποιήθηκε στις 12 Ιουνίου 2020. Με όρεξη για πολλά ναυτικά μίλια τη Παρασκευή αρκετά νωρίς το πρωί 6 σκάφη του ομίλου και σύνολο 27 άτομα ξεκινήσαμε με προορισμό τα Κουφονήσια .

Ο καιρος δεν ήταν με το μέρος μας, εμείς ομως πάντα καλά προετοιμασμένοι ξεκινήσαμε με την καλύτερη διάθεση.Η πρώτη μας στάση για καφέ και ξεκούραση έγινε στη Σαντορίνη στο Μονόλιθο. Έπειτα ξεκινήσαμε  για τη γραφική Σχοινούσα όπου εκεί κάναμε τη πρώτη μας βουτιά και το μεσημέρι ήπιαμε τα ουζάκια μας πλάι στο κύμα. Αργά το απόγευμα φύγαμε για τα Κουφονήσια με το καιρό πλέον να έχει «μαλακώσει» αρκετά. Εμφανώς ταλαιπωρημένοι από το ταξίδι δέσαμε στο αρκετά οργανωμένο και φιλόξενο λιμάνι. Όλοι μαζί βρεθήκαμε σε ένα απο τα γραφικά καφενεία του νησιού, στου Νικήτα και φυσικά δεν έλειπαν τα πειράγματα και ο απολογισμός της διαδρομής. Η βόλτα στη χώρα εξαιρετική με το ηλιοβασίλεμα να μας δείχνει απλόχερα τις ομορφιές του νησιού.

Το Σάββατο το πρωί ήταν μέρα χαλάρωσης & ξεγνοιασιάς.Οι Μανώληδες ο Ηρακλης και ο Βασίλης πήγαν για ψάρεμα και οι υπόλοιποι πήγαμε στην σχεδόν ερημική παραλία «Πορί» που υπό άλλες  συνθήκες έσφυζε από κόσμο και σκάφη. Καθολου τυχαίο μιας και είναι μια από τις ωραιότερες παραλίες των Κυκλάδων. Οι βουτιές ξεκίνησαν στα πεντακάθαρα κ τιρκουάζ νερά. Ο Βαγγέλης άρχισε τα κεράσματα.Ο κάθε ένας κερνούσε ότι καλούδια είχε μέσα στο σκάφος του,έτσι γίνανε όλοι μια παρέα. Η ψαριά τελικά πήγε πολύ καλά μιας και το βράδι στη ταβέρνα του Καπετάν Νικόλα φάγαμε τους 2 ροφούς (συνολικού βάρους 12 κιλών)που μας έφεραν.

Τη Κυριακή το πρωί ξεκινήσαμε για Αμοργό. Απο το λιμάνι,το λεωφορείο μας πηγε στο μοναστήρι της Χοζοβιώτισσας μέρος που επιβάλλεται να επισκεφτείς όταν βρεθεις εκεί. Ανεβήκαμε 300 Σκαλιά. Εκει μας περίμενε ο ηγούμενος μας κέρασε ρακόμελο και Λουκούμια. Η θέα από ψηλά μαγική. Έπειτα πήγαμε βόλτα στη χώρα και περπατήσαμε στα σοκάκια της Αμοργού. Νωρίς το απόγευμα πήραμε τα σκάφη και πήγαμε στη Γραμβούσα, μια εξαιρετική παραλία με πεντακάθαρα νερά που μόνο με σκάφος μπορείς να την επισκεφτείς. Όλοι μαζί κολυμπήσαμε,φάγαμε. Αργά το απόγευμα επιστρέψαμε στα Κουφονήσια όπου και φάγαμε εξαιρετικά σε μια από τις εξαιρετικές ταβέρνες του νησιού.

Τη Δευτέρα το πρωί ημέρα αναχώρησης.Ξεκινήσαμε με προορισμό την Σαντορίνη. Ο καιρός τέλειος. Η διαδρομή εξαιρετική. Σταματήσαμε για μπάνιο και καφεδάκι εν πλώ, στο βράχο με το εκκλησάκι (Αγιος Νικολαος) δίπλα στο Αμμούδι. Εκεί οι θαρραλέοι της παρέας ο Χρήστος,ο Μάνος,ο Διονύσης και ο Ηρακλής άρχισαν τις βουτιές από ψηλά. Το μέρος ήταν μόνο για εμάς πράγμα πρωτόγνωρο για την εποχή. Τα νερά πεντακάθαρα. Τα σχέδια μας όμως, ότι αφορά το τελευταίο μας καθιερωμένο γεύμα στης κυρά Κατίνας  άλλαξαν. Δεν υπήρχε τίποτα ανοιχτό στο νησί. Έτσι μετά από ένα πολύ ωραίο και γεμάτο τριήμερο καλοπέρασης πήραμε το δρόμο της επιστροφής. Ο καιρός στην επιστροφή ήταν με το μέρος μας. Πηγαίναμε και τα έξι σκάφη παρέα και ανταλλάζαμε πολλές φωτογραφίες.

Ευχαριστούμε πολύ το Βαγγέλη Χάλαρη και Γιώργο Γεωργαντά για την άψογη οργάνωση της εκδρομής. Μακάρι σύντομα να γίνουν κι άλλες τέτοιες.